torsdag 1 juli 2010

Torsdag 7 Juli 2010

Förlåt än en gång för dålig uppdatering! Men har varit sjuk, till och från sen Midsommar-afton.. Och just som man börjar bli bättre så blir man sämre igen!
Var hos barnmorskan igår, och allt var bara bra med den lilla. Var nämligen orolig att det skulle vara något fel på barnet med tanke på att jag som sagt varit sjuk till och från sen förra veckan. Men barnmorskan lugnade mig och sa att allt bara var bra, blodvärdet var helt normalt samma med urinprovet och blodtrycket! Så det kändes hur skönt som helst!

Men iallafall, sist så berättade jag att jag köpt en dildo till mig och min sambo.
Var och hämtade ut den i Måndags,efter jobbet. Min kära sambo var inte sen med att vilja prova den, ehm hur ska man förklara detta då?
Vi började som vanligt med förspel, dock varade detta förspel ganska mycket längre än tidigare. Förut har det som bara varit förspel ca 5 min sen sex och efter det sova!
Men nu varade förspelet ca 30 min och han blev väldigt tänd när jag började leka med mig själv. Kan säga att det var första gången på över 6 månader som han varit så tänd att han knappt visste var han skulle ta vägen!
Tänk vad en dildo kan liva upp stämmningen, men som sagt är ju inte säkert att det funkar för alla. Men för oss hettade det verkligen till ordentligt!
Det var det bästa sexet jag haft sen första gången vi blev tillsammans! Eller överhuvudtaget! Han höll med om att det var väldigt upphetsande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar