söndag 14 november 2010

Jag har ett dilemma!

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen, men man har inte så mycket tid att blogga när man har en liten bebis. Men Lucas är nu snart 3 månader gammal, å tiden bara flyger iväg!
Ska försöka uppdatera er lite.

1. Jag å min sambo, har gjort slut. Eftersom jag fått känslor för en annan!
2. Dock så bor jag ändå kvar hos mitt ex, eftersom jag inte hittat någon egen lägenhet ännu.
3. Har tagit bort en katt.

Det var väl så kortdraget jag kunnat göra de, men iallafall jag är en hemsk människa som fått känslor för en annan. Eller har haft känslor för honom sen jag gick gymnasiet, då vi var på g. Men det blev inget, för att jag var för rädd å sen så visade han inte något alls till att vilja ha mig! Så vi slutade prata ett tag, men då nu ett halvår senare så har vi börjat prata mer och mer. Å jag fick veta att han har känslor för mig fortfarande!
Men nu tänker ni väl säkert, ja men vad är då problemet.. varför blir dom inte tsm.

Jo, för här är problemet. Han har flickvän å hon är gravid med tvillingar!?
Så det är ett stort problem!

HJÄLP, ja vet inte vad ja ska göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar