tisdag 28 juli 2009

Så började dagen idag!

Idag har det inte hänt så mycket, fast iofs är klockan inte så mycket heller.
Men vaknade först vid typ halv elva, av att älsklingens väckarklocka
ringde.
Men varken jag eller han ville/orkade stiga upp just då.
Men det var då ingen panik
att stiga upp iallafall, för han började inte förrän
tre idag!

Men till slut vid typ halv tolv, steg jag upp.
Nog för att det var riktigt mysigt
att ligga där i sängen med
älsklingen.
Har som inte haft tid för oss själva
på ett tag.
Så nu är man äntligen är själv
med honom så
vill man inte stiga upp ur sängen på hela dagen.
Men jobba måste han ju :(


Tycker inte om att vara själv, för
när man är själv så börjar man tänka på det som har varit.
Men minnena kommer alltid
att följa efter en,
vare sig man vill eller inte!

Men jag är då glad för det jag har, just nu.
Även fast det känns som om livet är skit, och ingenting vill funka.
Så lever man bit för bit.

Jag fick lära mig ganska snabbt att ta vara på dagen, för
det kanske aldrig kommer bli så underbart igen.

Ta dagen som den kommer.
Hoppas inte på för mycket.

Och lev idag som om du skulle dö i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar