måndag 27 juli 2009

Välkommen till min nya blogg!


Så då har man skaffat sig en ny blogg igen!

Här kommer jag skriva om hur mitt liv ser ut för stunden,
men eftersom jag hade en annan blogg tidigare
och fick många riktigt fula kommentarer så
väljer jag att vara anonym.
Känns bäst så!

Kan väl ta å berätta lite om mig själv..

Är en tjej på 18 år, och har fått vara med
om det mesta. För att vara så ung!
Det är allt från våldtäckter,misshandel,dödsfall till massa annat!

Har dock nu fått hjälp med allt, och mår relativt bra
med tanke på omständigheterna.
Men som alla andra människor, speciellt tonåringar
så har även jag mina upp och ner gångar.

Varje dag är i sig en plåga, för det finns
mycket här ute i världen som
påminner om allt.
Som jag helst vill glömma.

Men för att kunna glömma och gå vidare
ville min psykolog att jag skulle börja
skriva om mina tankar,känslor m.m.

Och jag valde att starta en blogg, jag skriver inte här för att folk
ska tycka synd om mig. Utan för att
jag vill dela med mig av den
grymma värld som vi lever i!
Som vissa blundar för....

Så kommentera och fråga gärna. Jag svarar så fort som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar