måndag 21 juni 2010

Måndag 21 Juni 2010

Okej, jag är verkligen sämst på att uppdatera i denna blogg. Men ska försöka bli bättre, nu har jag ju äntligen fått eget internet till MIN dator så jag
kanske slipper använda min sambos dator. Men just nu sitter jag vid hans dator, eftersom han är på jobbet och tjänar pengar medans jag sitter här i lägenheten och tjänar pengar på att göra ingenting. Men det kommer bli ändring på de, eftersom jag nu fått jobb! Är hur glad som helst, men då är det ju ett annat problem eftersom jag är gravid och förlossningen närmar sig med stormsteg. Så vet jag inte hur länge jag kommer kunna jobba, eller rättare sagt hur länge min kropp pallar att hålla igång hela dagarna!
För just nu ser det inte så ljust ut... Tyvärr! Men förhoppningsvis så är det inte så ansträngade arbete som jag ska utföra.

Men iallafall, har nu gått 31 veckor (30+1) så det är inte så långt kvar! Tror inte att någon kan längta mer än jag eller ja det skulle ju vara min sambo då!
Lite uppdateringar om vad som hänt dom senaste två månaderna..

Ansökte om pengar från socialen, fick avslag första och andra gången. Men den trejde gången fick jag lite pengar iallafall, det var inte någon stor summa men det jag fick är bättre än ingenting.

Vi ska flytta till en större lägenhet, när vet vi dock inte! För det var något i lägenheten som dom skulle fixa först. Det negatviva med denna lägenhet är att den ligger på andra våningen, men med tanke på hur dåligt det är med 3:or så var det bara tacka Ja direkt var ingen tvekan om saken!

Sen har det väl egentligen inte hänt så mycket mera, inte då vad jag kan komma på just nu.

Vet ju som inte riktigt vad ni läsare vill veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar