måndag 11 januari 2010

Måndag 11 Januari 2010

Idag vaknade jag först vid, halv sju. Eftersom min sambo skulle upp och göra sig iordning för jobbet.
Så han gick ut med hundarna, även valpen. Så att jag fick sova lite längre idag än jag brukar få göra. Och sova behöver jag verkligen få göra, för jag är hur trött som helst pga graviditeten. Dock har jag nu gått in i vecka 7 om jag räknat rätt vill säga.
Ska nog ta och ringa barnmoskan idag, och se vad hon säger.

Dom flesta som är gravida, upptäcker oftast att dom är det
genom att dom mår illa och kräks på morgonen.
Men det där morgon illa måeendet som alla pratar om har inte jag.
Utan jag mår illa på kvällarna, och då får jag även ont i magen
de känns typ som mensvärkar. Vilket är helt normalt enligt läkaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar