tisdag 19 januari 2010

Tisdag 19 Januari 2010 (Vecka 9)

Idag vaknade jag vid 08:00 och mådde illa som tusan,
så de var bara att springa till toaletten.
Men det gick över efter jag fått i mig någon macka och fått sova en
stund till. Ringde till barnmorskan idag, och fick
en tid i februari. Så nu känns det verkligen på riktigt.
Kan fortfarande inte förstå att jag är med barn och ska bli mamma.
Men det är ändå en underbar känsla att jag kanske äntligen
ska få behålla detta lilla pyre.
Fast dock när jag var mindre, så skulle jag ALDRIG ha barn.
För mina syskon var så jobbiga att jag sa nej aldrig.
Men det ändrade sig ganska snabbt när jag träffade min sambo,
då helt plötsligt kändes allt så himla rätt.
Men visst har vi haft våra stunder när allt inte alls kännst bra.
Senast i söndags, han visste väl inte rikigt om han var redo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar