torsdag 26 november 2009

26/11-09

Idag vaknade man vid 11:30, av att pojkvännen klev upp ur sängen.
Alltså jag är så otroligt lätt väckt, så de går inte dit en till.
Men nu har man iallafall flyttat ihop med älsklingen,
känns väldigt konstigt.
Men vi har knappt hunnit träffa
varandra även om vi bor ihop.
Det känns hur konstigt som helst, att bo tillsammans med en man verkligen
älskar av hela sitt hjärta.
Men varför känns det bara så fel?
Har jag börjat tappa känslorna, eller är det bara så här det ska vara?
Jag vet inte om jag verkligen vill det här längre!
Vet inte om jag orkar,
eftersom nu när jag bor hos älsklingen och han har sina djur.
Och jag ska som sagt börja jobba, och kommer inte ha tid
med mina djur.
Så säger han att jag måste ta bort mina djur.
För han vägrar ta bort sina.
Och det gör mig så arg,ledsen.
Men vi får väl se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar