tisdag 10 november 2009

Tisdag 10 November 2009

Nu äntligen blir det att flytta!!
Ska nämligen flytta till min pojkvän, så jag måste alltså börja packa
ner alla saker igen.
Och jag som just fått ordning i lägenheten... *Suck*
Men men, det är inte mycket att göra åt saken.
På ett sätt känns det j*vligt konstigt att flytta ihop med
någon man älskar/tycker om.
Eftersom dom enda jag bott med
på riktigt så att säga
är mina föräldrar.
(Räknas dom?)
Men det som oroar mig mest är nog att
det kommer kännas jobbigt.
Eftersom det är jag som ska göra om hela hans lägenhet!
Och tänk om han inte trivs?
Vad ska jag då göra?
Eller om vi inser att det inte kommer funka mellan oss?
Och jag kommer inte ha några egna pengar att spendera
på skor och kläder m.m!!
Men det är som en go vän till mig sa
"Du måste ta en dag i taget, vännen. Och du måste tänka
att det kommer hålla mellan er"
Visst nog har hon rätt i det hon sa,
men man kan ändå inte sluta fundera.
Speciellt inte jag!
Jag menar vad fasiken händer om det tar slut?
Var ska jag ta vägen?
Vad ska jag göra?
Kommer typ inte vilja/orka göra något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar