fredag 13 november 2009

Fredag 13/11-09

Har du någon gång saknat någon så mycket att det pirrar
i hela kroppen när du tänker på honom?
De har jag!
Det är en underbar känsla, den går verkligen inte att beskriva.
Den finns där hela tiden.
Speciellt när man är kär!
Nu ikväll såg jag en film "The Code"
och just nästan i början var det en sex-scen.
Den fick mig verkligen att rysa, i hela kroppen.
Precis då insåg jag hur mycket jag saknar dig!
Både känslomässigt och sexuellt.
Saknar att känna din varma och nakna kropp, när du ligger ovanpå mig!
Känna din puls slå fortare och fortare.
Höra dina djupa och upphetsande andetag tätt intill mitt öra.
Känna dina händer smeka mig över hela min kropp.
Dina läppar vandrandes över mitt bröst, och fortsätta neråt.
Orkar inte vänta en hel vecka till, vill och önskar du var här NU!
Är helt totalt förälskad i DIG!
Min åtrå till dig, blir bara starkare och starkare för var dag som går.
När jag pratade med dig, så lät du väldigt kåt.
Du sa att det första du skulle göra när du träffade mig,
var att bära mig in i sovrummet.
Och lägga ner mig i sängen.
Ta mig sakta, och njuta av varje sekund.
Varje gång vi varit borta från varandra, så känns det
himmelsk när vi väl träffas.
Har aldrig älskat så med någon kille som jag gör med dig.
Alla andra killar har jag bara haft sex med, men med
dig så älskar jag!
Och det är det finaste och skönaste
jag någonsin upplevt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar