lördag 7 november 2009

Fredag 6/11 - 2009

Idag har man inte gjort mycket eftersom man är sjuk,
och har varit det hela veckan!
Så därför har man missat en jävla massa
saker i skolan...
Vilket inte är någe bra alls, eftersom det är sista året
och jag måste verkligen plugga upp alla betygen
för att få alla poängen
som man ska ha för att få ett fullständigt slut betyg!
Men men, har pratat med farsan om att få hoppa av.
Det känns verkligen inte lönt att gå kvar,
dom här sista 6 månaderna!
Kommer ju ändå inte få någe jobb, eftersom man inte
får någon utbildning av detta gymnasium....
Och iofs han sa att jag fick göra som jag ville
men han ville ändå
att jag skulle försöka fortsätta dom här 6 månaderna ut.
Men jag har försökt sen i slutet av ettan.
Men känner nu att det går jävlar inte!
+ att jag inte kommer överens med lärarna!
Vilket inte gör det lättare heller....
Men men, iallfall till något roligare samtals ämne..
Jag och pojken har nu varit tillsammans i hela 5 månader.
Kändes seriöst som om det var igår vi blev tillsammans,
och då vi var ut på bio första gången!
Fan vad tiden går fort!
Önskar den kunde sakta ner lite iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar