söndag 8 november 2009

Lördag 7/11 - 2009

Idag har man inte gjort ett skvatt, eller har typ sovit hela dagen. Eftersom jag är sjuk igen..
Och det blir bara värre och värre.
Dessutom är man ju orolig för det här med Svin- influensan!
Vilket jag hoppas att jag inte har...
Men man ska aldrig säga aldrig!
Så nu är det då bestämt att jag ska hoppa av skolan
och flytta in hos pojkvännen.
Och börja på att leta jobb!
Vilket jag verkligen kommer att försöka
hitta.
För jag vill verkligen inte leva på pojkvännen
hela livet!
Om de nu håller så länge vill säga!!
Vilket jag hoppas och som det känns just nu
så kommer det hålla för evigt!
Älskar honom av hela mitt hjärta, och han kommer
alltid ha en speciell plats där.
Ingen kommer någonsin att kunna få mig att
glömma honom.
Även om det tar slut så
kommer jag aldrig sluta älska honom!
Han är mitt allt!
Han får mig att vilja leva!
Men men, hur har eran dag varit??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar