måndag 16 november 2009

Måndag 16 November 2009

Äntligen har Älsklingen ringt!!
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg
om saknaden efter någon.
Så saknar jag min pojkvän så otroligt mycket, och vi har
inte hunnit träffas på snart 4 veckor..
Men äntligen så på fredag kommer han till mig!!
Längtar som f*n.
Ni förstår inte hur j*vla mycket han betyder för mig.
Och nu är det bestämt, jag och pojkvännen ska nämligen
flytta ihop!
Är hur glad som helst!
Även fast det finns vissa personer som
tvivlar på att det kommer hålla
mellan mig och han.
Men då får dom väl göra det.
Och föressten är det bara hans Ex
som tvivlar!
Haha, patetisk!
Jag menar hon har absolut inget med mitt och hans liv att göra
längre.
Eller speciellt hans liv!
Han har gått vidare BABE! ;)
Det är mig han älskar,
det är vi som ska ha barn.
Inte du och han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar